وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

راه کـه می‌روی عقـب می‌مــانـم …

راه کـه می‌روی عقـب می‌مــانـم …
نـه بــرای اینکــه نخواهـم با تو هم قــــدم باشـم …
می‌خواهـم پا جـــای پاهــایــت بگـــذارم …
می‌خواهـم رد پــایــت را هــیچ خــیابــانی در آغوش نکشـَـد …

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست

تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست
ده‌ها کتاب می‌شود
اما تمام چیزی که در دلم هست فقط دو کلمه است
دوستت دارم

دوری از این دیده،اما باز یادت می کنم

دوری از این دیده،اما باز یادت می کنم
حرمت این آشنایی فرش راهت می کنم
در فراغت،غم حصار خنده هایم را شکست
باز هم از انتهای دل صدایت می کنم...

خداوند بهترین شنونده است

خداوند بهترین شنونده است

نه نیاز دارى فریاد بزنى
و نه با صداى بلند گریه کنى.
چرا که خداوند
حتى بى صداترین دعاى یک قلب بى ریا را میشنود...

مرد بودن قـــانـــون دارد

مرد بودن قـــانـــون دارد
جنسیت ندارد!

الکے نیست!
بایـد محکمـ باشے

بایـد با تمامـ توانت
تکیـﮧ گاهـ شوے!

بایـد بغـض هایتـ را بخورے
و آرامش ببخشے ...

باید زمین باید لذت ببرد از اینکه گامهاے تورا می پذیرد !

و پر رنگـ تر از همـﮧ ایـن ها،
بایـد انسان باشے.

هر صبح پلکهایت

هر صبح پلکهایت
فصل جدیدی از زندگی را ورق میزند،

سطر اول همیشه این است :
✨ “خدا همیشه با ماست” ✨

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم

#همسرانه

چقدر زیباست کسی را دوست بداریم
نه از روی نیاز
نه از روی اجبار
و نه از روی تنهایی
فقط برای اینکه ارزش دوست داشتن دارد . .

احساست عاشقانه هایت

#همسرانه

احساست
عاشقانه هایت
لحظه های بودنت
همه را دیوانه وار دوست دارم
اما هیچکدام
به دوست داشتن
خودت نمیرسد

مهم نیس ک فردا چی میشه؟؟

مهم نیس ک فردا چی میشه؟؟
مهم اینه ک امروز…دوست دارم!!
مهم نیس فردا کجایی؟؟
مهم اینه هر جا باشی…دوست دارم!!
مهم نیس تا ابد با هم باشیم؟؟
مهم اینه تا ابد…دوست دارم!!
مهم نیس قسمت چیه؟؟
مهم اینه قسمت شده…دوست داشته باشم!