وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

یادمان ندادند نگفتند :

یادمان ندادند نگفتند :
اونی که می خنده بی غم نیست
اونی که سکوت می کنه لال نیست
اونی که بهت دست میده دوست نیست
اونی که می بوستت عاشقت نیست
یادمان ندادند زود قضاوت نکنیم .

آخرین شب "سال" است!

آخرین شب "سال" است!
و من بـہ اندازہ ے
تمام دقیقـہ هاے این سال
دلم برایت تنگ شدہ است!
و اے ڪاش ؋ـردا بیایے و
ڪمے مرا "تحویل" بگیرے !
و اگر نیایے
باز هم سال دیگرے شروع میشود
و من باز هم همان
آدم تنهایے میشوم ڪـہ سال پیش بودم!

تو بیایی،

تو بیایی،
همه ی ثانیه ها ساعتها
از همین روز،
همین لحظه،
همین دم،
عیدند!

عطر گل ها مژده ی فصل بهاران می دهند

عطر گل ها مژده ی فصل بهاران می دهند

حال دل ها همچنان اما عجب پائیزی است..!

ســـــفر بخـــــیر اســـــفند !

ســـــفر بخـــــیر اســـــفند !
کوله بارت را بستی؟
چیزی را فراموش نکرده باشی!
مثلا خاطره ای ، دردی ، غمی !
حواست باشد همه را برداری
دِر چمدانت را محکم ببندی!
فروردین دارد می آید!
میدانی که چمدانش سبک است پر از شکوفه
وقتی رسید میخواهم وصلشان کنم روی درخت های حیاط !
میخواهم بهار را دل انگیز کنم
عشق را نشانش بدهم
قدم زدن زیر باران ،
آن هم دو نفره ،
شانه به شانه را یادش بدهم
به بهار بفهمانم سه ماه فصلش باید دوست داشتن باشد ،
پر از روزهای خوب ،
پر از قرارهای عاشقانه ...

اسفند جان بودنت کافی است
وقتت تمام شده
بو کن !
بوی سمنو می آید بوی سنجد !
بوی پول های تا نخورده ی لای قرآن !
معطل نکن پستت را تحویل بده بهار پشت در است !

هیچگاه به بی تو بودن ها

هیچگاه به بی تو بودن ها عادت نخواهم کرد
یا بمان
یا . . . !
یا ندارد ! فقــــط بمان

لبتــــاטּ پر خنــــده

 لبتــــاטּ پر خنــــده

قلبتـــــاטּ از مهــــــــر آڪـنده

سڪـه ی خوشبختی به نامتـــــاטּ

نوروزتـــــاטּ فرخنـــــده./

چی میشه واسه ی حالم..چشم به راه من بشینی

چی میشه واسه ی حالم..چشم به راه من بشینی
از شبا وقتی که خوابی..خوابای منو ببینی
چی میشه وقتی که تنهام..توی اوج بی قراری
تو بیای اروم کتارم..دستای منو بگیری
چی میشه وقتی که نیستم..بری گوشه ی اتاقت
از رو دلتنگی مثل من..گریه ها بیاد سراغت
خیلی دوست دارم تو این عشق حس کنم پای تو گیره..
تا بهت میگم خدافظ دوست دارم گریت بگیره..

من را یڪ جاے خوب از دلت بگذار

من را
یڪ جاے خوب از دلت بگذار
قول میدهم دست بـہ چیزے نزنم
؋ـقط یڪ گوشـہ بنشینم و جا خوش ڪنم ...

گفــتنِ “دوستــــت دارم

گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !!
نظرِ دِلـــــــم بود …

زیبائی به هر جا آرامش می آورد ،

زیبائی به هر جا آرامش می آورد ،

چه دست ساز انسان

چه طبیعی...

دیگران در تب و تاب شب عیدند ولے

دیگران در تب و تاب شب عیدند ولے
مثل یڪ سال گذشتـہ بـہ تو مشغولم من ...

زیباترین گل دنیا تو هستی مادر

زیباترین گل دنیا تو هستی مادر
خوش بوترین گل دنیا تو هستی مادر
زیباترین روز سال روز توست مادر
عطر تمام گلها تقدیم به تو مادر
روزت مبارک