وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

گاهی یڪی میشه ٺمام زندگیٺ

گاهی
یڪی میشه ٺمام زندگیٺ
ٺمام هسٺیٺ
ٺمام جونٺ
میدونی ڪه
شاید هیچوقٺ بهش نرسی

ولی همینڪه
فڪرٺ بهش
آرومٺ میڪنه
بهتریڹ حس دنیاس

مثل بودڹ ٺـــــو
برای من

سلامتــــــــــــــــی کسی که

سلامتــــــــــــــــی کسی که
عشق 《بود》
 نفس 《بود》
زندگی 《بود
 مفهوم دلبستگی《بود》
ولــــــــی ًدیگهً چیزی نیستــــــــ.
فقطـ بود

دلم را برایت پیش ڪش آوردم

♡دلم را برایت ♡
♡پیش ڪش آوردم♡
♡خواهی دوستش بدار♡
♡خواهی بشڪن♡
♡فقط حواست باشد♡
♡این دل خانه توست♡
♡منتظرم باش♡

خوبه یاد بگیریم که :

خوبه یاد بگیریم که :

دخالت در زندگی دیگران "کنجاوی" نیست ، اسمش "فضولیه" .

تندگویی و قضاوت در مورد دیگران "انتقاد" نیست، "توهین" است .

هر کار یا حرفی که در آخرش بگی "شوخی کردم" شوخی نیست ، حمله به شخصیت آن فرد هست .

بازی با احساسات مردم "زرنگی" نیست، "هرزگی" هست .

خراب کردن یه نفر توی "جمع" جوک نیست اسمش "کمبود" هست.

خودم نیست نمی توانم جلویش را بگیرم !

خودم نیست
نمی توانم جلویش را بگیرم !
در تاکسی باشد
یا در جلسه مهم کاری
یا سر میز شام
فرقی نمی کند
دوست داشتنت
به «عطسه» می ماند . . !

انسان دو نوع معلم دارد:

انسان دو نوع معلم دارد:
آموزگار و روزگار

هرچه با شیرینی از اولی نیاموزی،
دومی با تلخی به تو می آموزد.

ژاوتگ تزو

تنهایی را ترجیح بده به تَن‌هایی که

تنهایی را ترجیح بده به تَن‌هایی که
روحـشان با دیـگریسـت.
تنهایی،
تقدیرِ من نیست
ترجیحِ من است!

+ جبران خلیل جبران

روزهای پیش از عید،

روزهای پیش از عید،
حاجی فیروز با آواز
خواندن شادی به دلها
هدیه می دهد!

سلامتی کسی که
خودشو سیاه
میکنه تا دیگران رو
شاد کنه ...

این روزها که می گذرد

این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است،
روزها ست دگر پنبه فایده ندارد
باید باورکنم
تنهاییم را........

گفته بودم؛ فراموشی زمان می‌خواهد

گفته بودم؛
فراموشی زمان می‌خواهد
اشتباه بود
فراموشی زمان نمی‌خواهد
فراموشی
دل می‌خواست
که آن هم پیش تو ماند ...

ﺑـﺎﻧـــﻮ ...


ﺑـﺎﻧـــﻮ ...
ﺍﮔﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻣﺮﺩﯼ ﺭﺍ ﻧﯿﺎﻓﺘﻪ ﺍﯼ
ﺗﺎ ﻣﻌﻨﺎﯼِ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺭﺍ ﺑﻔﻬﻤﺪ
ﮐﻪ ﻏﻢِ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﺨﻮﺍﻧﺪ
ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻤﺎﻥ ...
ﻓﺮﻗﯽ ﻫﻢ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ ﭼﻪ ﺳﻨﯽ ﺑﺎﺷﯽ
ﺍﮔﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯِ است
ﻣﺮﺩِ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻧﯿﺎﻓﺘﻪ ﺍﯼ
ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻤﺎﻥ ...
ﺗﻮ ﺭﺍ ﭼﮑﺎﺭ ﺑﻪ ﺣﺮﻑِ ﻣﺮﺩﻡ ؛
ﺑﮕﺬﺍﺭ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﮕﻮﯾﻨﺪ
ﮔﺎﻫﯽ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺍﺳﺖ ...
لایق تو کسی نیست جز آنکسی که
تو را انتخاب میکند نه امتحان ...
تو را نگاه کند نه اینکه ببیند ...
تو را حس کند نه اینکه لمست کند ...
تو را بسازد نه اینکه بسوزاند ...
تو را بیاراید نه اینکه بیازارد ...
تو را بخنداند نه اینکه برنجاند ...
تو را دوست بدارد و بدارد و بدارد ...
ﺳﺎﺩﻩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ ... ﺍﻣﺎ ﺳﺎﺩﻩ ﻋﺒﻮﺭ ﻧﮑﻦ ﺍﺯ ﺩﻧﯿﺎﯾﯽ ﮐﻪ
ﺗﻨﻬﺎ یک بار ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺍﺵ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ
ﺳﺎﺩﻩ ﺑﺎﺯﮔﺮﺩ ... ﺍﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﺑﺮﻧﮕﺮﺩ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎﯼ کسی که
ﺑﻪ ﺯﺧﻢ ﺯﺩﻧﺖ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻩ ...
ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺷﺎﻫﺮﮒ ﺣﯿﺎﺗﺖ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺎﻧﺶ ﯾﺎﻓﺘﯽ
ﻭ ﺑﻪ ﯾﺎﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ ؛
ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺍﺭﺯﺵ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺍﺭﺯﺵ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ ...
“ﮔﺎﻫﯽ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻦ"

همه جــــا هستی


همه جــــا هستی

 

در نوشـــــــــــــــته هایم

 

در خیــــــــــــــــــــــــــــــــالم

 

در دنیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــایم

 

تنها جایی  که  باید باشی  و ندارمت ، کـــــــنارم است