وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

و مورد محبت قرار گرفتن ...

دوست داشتن ...
و مورد محبت قرار گرفتن ...
بزرگترین لذت دنیا است ...

قشنگ ترین

قشنگ ترین
لحظـہ هاے عمرم را
پاے سادہ ترین خاطرات
خواهم ریخت ، تا بدانے !!!!
عاشق ترین پروانـہ و
مجنون ترین دیوانـہ ات هستم ...

من اگه جای تو بودم …!

من اگه جای تو بودم …!
اینقدر هوای دو نفره رو به رخ تک نفره ها نمیکشیدم …!
نـتــرس از هجــــــــوم حـضـــــــورم ..!
چــــیزی جــــــز تـــنــهایی با من نیـــست .

پیشاپیش یلداتون شیک

پیشاپیش یلداتون شیک
پاییز چمدانش را بسته
انتهای جاده آذر
به انتظار نشسته است
نگاهش ابری،
ردّ پاهایش خیس،
و کوله بارش لبریز از
اینهمه برگی
که از درختان تکانده است...

‍ پاییز ثانیه ثانیه می گذرد،

یادت نرود این جا کسی هست که به
اندازه تمام برگ های رقصان پاییز
 برایت آرزوهای خوب دارد

عمرت یلدایی
دلت دریایی
روزگارت بهاری

ﺍﮔﺮ ﺧـــــــﻮﺏ ﮔـــــــﻮﺵ ﮐﻨﯽ

ﺍﮔﺮ ﺧـــــــﻮﺏ ﮔـــــــﻮﺵ ﮐﻨﯽ


ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨـــــــﻮﯼ


تــو ﺭﺍ ﻓﺮﯾـــــــــــــــﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ...


ﻣﺨـــــــﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣـــــــــــــــﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...


ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑـــــــﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒـــــــﻢ ﻫﻢ تــوﯾﯽ ..

آرامش یعنی تو زندگیت

آرامش یعنی تو زندگیت به هیچ کس و هیچ چیز وابسته نباشی اینطوری دیگه نه حسرت به دست آوردنشو میخوری نه غصه از دست دادنش رو ...

تو میـتوانی

تو میـتوانی
تمـام خواسته یِ یک فرد
از دنیـا باشی
این را مَـن میفهمم
که تمامِ نداشته هایم درونِ تو
خلاصه شده است !

خوشبختـی
یعنی
داشتنِ تو !

هیــــچ چـــــیز . . .

هیــــچ چـــــیز . . .

لــــذت بخش تر از این نیست ڪـــہ . . . !

یــــڪ نفــــر احساست را بفــــهمد . . .

بــــــــدون اینــــــــڪہ مجبــــــــورش کنی

شنیدم وقتی که میرفتی

شنیدم وقتی که میرفتی

رد پایت را پاک میکردی

بیخیال…

من دنبال دلت بودم

وقتی دلت با من نیست

چه فرقی میکند کجا باشی

نه بــــــرف مـرا مــی تــــرسـاند

#نه بــــــرف مـرا مــی تــــرسـاند نــه #ســـــــرما...
ولــــی در ایـــــن #حــجم سنگـــین #تنـــهایی ام...

#بــــــرای گــرم شــدنم بهـــــانه ای نـــــدارم ...
#جـــــز ایــــنکه #دوســــتت داشـــته بـــــاشم..

وقتے از تو مینویسم...

وقتے از تو مینویسم...

قلــم کم مے آورد

و واژه ها تمام میشوند

مانـده ام تو را

در قالب شعــر بنویسم...

"یا شعــر را در قالب تو...

انگـــــار قــــرار نیست با تـــو بـــی حســـاب شــوم

انگـــــار قــــرار نیست با تـــو بـــی حســـاب شــوم

سالهــــاست که رفتـــــــه ای

امــا…

هنوز هم اشکهـایم

دارند حسابِ “دیـدنت” را با چشم هایم صــاف می کنند…

تــو تیمارستــان عشقتــ، واژه هام و بستری کن

تــو تیمارستــان عشقتــ، واژه هام و بستری کن


شبــامـ و لبــریز خورشیـد، روزامو خاکستــری کن



من و از خودتــ نرنجونـ، نگــو دیوونگی ننگهـ


وقتی با تـــو باشم...


وقتی با تـــو باشم حتی دیوونگی همـ قشنگه






دیوونمـ، اینـــو شنیدی، عاشقی اینــو شنیدم


یه تیمــارستان بهـم ریختــ، دوباره خوابتــ و دیدم

وقتـ ـــــهایی هستـــــــــ

وقتـ ـــــهایی هستـــــــــ
که جـــــز به بـــــــــــودنت
دلـ ـــــــــــــــــــــــــــــــم
رضایت نمی دهـــــــــــد ...
حـالا مــن از کجــا بیاورمتـــ ؟