وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

کاش محبوبم

کاش محبوبم


مثل " غم " بود و


تا همیشه پیش من می ماند

ﻣـﻴــﺪﻭﻧﮯ ﻗَـﺸَﻨـﮓْ ﺗَــﺮﯾـــﻦْ

↞ ﻣـﻴــﺪﻭﻧﮯ ﻗَـﺸَﻨـﮓْ ﺗَــﺮﯾـــﻦْ

ﺣِـــﺲِ ﺩُﻧـﯿــــﺎ ﭼـــﯿـــﮧ؟

⇚ ﺑِــﻔَــﮭـﻤـــﮯ

ﺑَــﻼﻳﮯ ﻛــِﮧ ﺳَــﺮِﺗـْـ【 ﺁﻭﺭﺩﮪ 】

ﺳَـﺮِﺵ 【 ﺁﻭﺭﺩﻥ 】

بغض خفت ڪنه

بغض خفت ڪنه*_*

بهتر از اینه ڪه*_*

جلوے ڪسی ڪه*_*

براے احساساتت*_*

ارزش قائل نیست گریه ڪنے...*_*

غمگ‌ـین تریــن

غمگ‌ـین تریــن
روز زندگی ما انسانها روزیست
که احساس می کنیم
با ارزشترین موجود زندگیمون
میخواد به نبودنمون عادت کنه..

تا ڪہ دلتنگ شدم

تا ڪہ دلتنگ شدم
نام تو را داد زدم

کاش مےشد بنویسم
ڪہ چرا داد زدم!

بے تو رفتم همہ جا
بے کسے آزارم داد

در سکوتے پر حسرت
همہ جا داد زدم...

گفته بودی

گفته بودی

هر وقت که شعر می نویسی

دوستم بدار

نمی دانم

از این همه شعر نوشتن است

که دیوانه وار دوستت دارم

یا از این همه دوست داشتن

که دیوانه وار شعر می نویسم ..

تو سڪوت

تو سڪوت
لا بہ لاے حرفهاے منے
از حرف هایم
آنچہ
نمے گویم
تویے...