وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

مهربان باش

مهربان باش
مهربانی زبان مشترک همه دلهاست!

مهربان که باشی
صبحت زیباست
آسمانت رنگ دیگری دارد
روزت زیباست
و این گونه
دنیایت زیبا می شود!

آدمایی که وقتی کنارشون نیستی

آدمایی که وقتی کنارشون نیستی
ازت دفاع میکنن ،

وفادارترین دوستانی هستند که
می تونی داشته باشی ...

ﻣﻬﺮﺑﺎن ﺑﻤﺎﻥ

♡❤ ﻣﻬﺮﺑﺎن ﺑﻤﺎﻥ ♡❤

ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ
ﻗﺪﺭ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯿﺖ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﻧﺪ،
ﺍﯾﻦ ﺫﺍﺕ ﻭﺳﺮﺷﺖ ﺗﻮ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺑﺎﺷﯽ ...
ﺗﻮ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﺍﺭﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ
ﻫﻤﻪ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻣﯿﮑﻨﺪ..

از آدمهای حسود متنفر نباشید.

از آدمهای حسود متنفر نباشید.
دلیل حسادت آنها این است
که فکر میکنند
شما از آنها بهتر هستید...

مــا آمــده‌ایم

مــا آمــده‌ایم
تا با زندگــی کــردن
" قیمـــت " پیــدا کنیـم

نـه بـه هــر قیمتــی
" زنـدگـــی" کنیــم !!!

هیچکس بر دیگری برتری ندارد

هیچکس بر دیگری برتری ندارد
آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند ؛
و آن هنگامی است که بخواهد دست افتاده‌ای را بگیرد و از زمین بلند کند ...

آن قدر با من مهربان بودی

آن قدر با من مهربان بودی

که بعد از تو ،

یک لحظه حس کردم

که صد سال است !

تنهایم …

برایت مینویسم دوستت دارم

برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی ولی میدانم که میخوانی ؛ آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .

رفیق اونه که

رفیق اونه که
وقتی می بینه حوصله نداری

هر خل بازی ای در میاره تا
تو حالت عوض شه ..

برگردیم به زمان هاى قدیم

برگردیم به زمان هاى قدیم
به ما تکنولوژى نیامده جانم...
برایت نامه مینوسم!
از مبدأ معلوم،
به مقصدِ نا معلوم...
عزیزِ جانم؛
سلام
کلام را کوتاه میکنم!
ملالى نیست جز دلتنگى هاى هر شب و
مرورِ تمامِ خاطراتى که اى کاش از ذهنَت پاک نشده باشد!
همین!
دلتنگِ "تو"،
"من"

پشت سرتو نگاه نکن

پشت سرتو نگاه نکن
تو خیلی چیزا برای
نگاه کردن به جلو داری ...

شروع که کنی
تواناییت پیدا می شه
باور کن که ،،،؛
سزاوار رسیدن به
آرزوهات هستى ...

روز سرد زمستانی مان را گرم کنیم

روز سرد زمستانی مان را گرم کنیم
با صلوات بر محمّد و آل محمّد ♡❤

☺اللّهم صلّ علی محمّد و ال محمّد وعجّل فرجهم☺

چه بخواهیم و چه نخواهیم

چه بخواهیم و چه نخواهیم
باید از کوچه های زندگی عبور کنیم...

گاهی تلخ، گاهی شیرین
این کوچه های زندگی هستن
که عبورها را میسازن...

اگه میدونستی

اگه میدونستی که چقدر تنهام برام اشک میریختى . . .
اما اگه میدونستی که چقدر اشک میریزم . . .
هیچوقت تنهام نمیزاشتی..

دیر گاهے است

دیر گاهے است
ڪـہ اُـ؋ـتادہ ام از خویش بـہ دور!
شاید این عید, بـہ دیدارِ خودم هم بروم ...!

ساده‌دلانه گمان می‌کردم

ساده‌دلانه گمان می‌کردم
تو را در پشت سر رها خواهم کرد!
در چمدانی که باز کردم، تو بودی،
هر پیراهنی که پوشیدم،
عطرِ تو را با خود داشت

و تمام روزنامه‌های جهان،
عکس تو را چاپ کرده بودند !
به تماشای هر نمایشی رفتم،
تو را در صندلی کنار خود دیدم !

هر عطری که خریدم،
تو مالک آن شدی !
پس کِی؟
بگو کِی ؟
از حضور تو رها می‌شوم !
مسافرِ همیشه همسفر من !؟

#نزار_قبانی

روزی هزاربار برایِ خودم تکرار می کنم

دوستت دارم

و این را  روزی هزاربار  برایِ خودم تکرار می کنم

و سرمست می شوم  از داشتنت .. !

همین که بودنت سهم مَن است

مَن خوشبخت ترین  آدمِ رویِ زمین اَم  

یادت باشہ هیچ پرندہ ای

یادت باشہ هیچ پرندہ ای
با بارِ سنگین اوج نمیگیرد
ڪینہ اگر بہ دل داشتہ باشی سنگینی!
پس ببخش دیگران را و خود را رها ڪن..
.
.
امام على علیه السلام
کینه، خوبى ها را نابود مى کند.
(غررالحکم، ج1، ص 168، ح6429)