وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست

آه، بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاد در آب

در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

بال وقتی قفس پر زدن چلچه هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مساله و دوری عشق

و سکوت تو جواب همه ی مساله هاست

پر میکشم از پنجره ی خواب تو تا تو

پر میکشم از پنجره ی خواب تو تا تو

 هر شب من و دیدار،در این پنجره با تو

 از خستگی روز همین خواب پر از راز

 کافیست مرا،ای همه خواسته ها تو

 دیشب من و تو بسته ی این خاک نبودیم

 من یکسره آتش،همه ذرات هوا تو

 پژواک خودم بودم و خود را نشنیدم

 ای هرچه صدا،هرچه صدا،هرچه صدا-تو

 آزادگی و شیفتگی مرز ندارد

 حتی شده ای از خودت آزاد و رها تو

 یا مرگ و یا شعبده بازان سیاست؟

 دیگر نه و هرگز نه،که یا مرگ که یا تو

 وقتی همه جا از غزل من سخنی هست

 یعنی همه جا-تو،همه جا-تو،همه جا-تو

 پاسخ بده ازاین همه مخلوق چرا من؟

 تا شرح دهم،از همه ی خلق چرا تو؟

عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من

عشق اگر با تو بیاید به پرستاری من

شب هجران نکند قصد دل آزاری من

روزگاری که جنون رونق بازارم بود

تو نبودی که بیایی به خریداری من

برگ پاییزی ام و خسته دل از باد خزان

باغبان نیز نیامد پی دلداری من....

کاش یادمان بماند...!!

کاش یادمان بماند...!!

باشکستن دل دیگران ماخوشبخت ترنمی شویم...

کاش بدانیم ....!!!

اگردلیل اشک کسی شویم دیگربااو؛؛

طرف نیستیم.......

                               با خدای اوطرفیم....!!

برنگرد،

برنگرد،

که بر نمی گردی تو هیچوقت

نمی خواهمم داشته باشمت،نترس فقط بیا

در خزان خواسته هام کمی قدم بزن تا ببینمت

دلم برای راه رفتنت تنگ شده است…

تو که باشی !

تو که باشی !

من هستم! 

خوب، روان، آرام...

تو که باشی!

لبریز میشوم... 

از زندگی، شور، نشاط...

تو که باشی ! 

تنهاییم بی معنی ست ! 

یادم میرود... 

شاید ندانی!!

اما! 

تو که باشی! 

هستی ... 

و همین مرا بس!

عشق جایی می تپد که تو باشی پس باش آنجا که باید باشی

عشق جایی می تپد که تو باشی پس باش آنجا که باید باشی
در کنار احساسی از باران ، لطافت را از برگ جدا شده از گل هم میشود فهمید
احساست را برای لحظه ای به آفتاب هم ببخش که گرمی را به تو می بخشد
احساس را باید در قابی از عقل گذاشت و عاشقانه به آن خیره شد …

ﺳَﻼﻣَﺘﻲِ ﺧﻮُﺩَﻡ

ﺳَﻼﻣَﺘﻲِ ﺧﻮُﺩَﻡ☹️

ﮐﻪ ﻫَﺮ ﮐﻲ ﻣَﻨﻮ ﺩﻳﺪ

ﮔﻔﺖ ﭼِﻘَﺪ ﺳَﺮِﺵ ﺷُﻠﻮُﻏﻪ

ﻭﻟﻲ ﻓَﻘَﻂ ﺧﻮُﺩَﻡ ﻓَﻬﻤﻴﺪَﻡ ﮐﻪ ﭼِﻘَﺪ ﺗَﻨﻬﺎﻡ

ﺳﻼﻣَﺘﻲِ ﺗﻮ ﮐﻪ ﻫَﻤﻴﺸﻪ ﺗﻮ ﺩِﻟِﺖ ﮔُﻔﺘﻲ

ﺍﻳﻦ ﻣَﮕﻪ ﺑﺎ ﭼَﻨﺪ ﻧَﻔَﺮ ﺩﻭُﺳﺘﻪ که هَمیشه آنلاینه؟ :)

ولی یه جمله رو از مَن یادگاری داشته باش…

هَمیشه “آنلاین تَرین ها” تَنهاترینَن

کمی بیشتر هوایم را داشته باش .....

کمی بیشتر هوایم را داشته باش .....
این روزها.....
جز هوای تو....
چیز دیگری آرامم نمیکند....
هوای خوبی نیستم. ....
اما....
دلم هوای نفس های تو را میخواهد....
کمی بیشتر هوایم را داشته باش....
من اینجا......غیرتو
حوای کسی نمی شوم...

خوشبختی در سه جمله است:

خوشبختی در سه جمله است:


تجربه از دیروز ،

استفاده از امروز،

امید به فردا ،

ما با سه جمله زندگی را تباه میکنیم:

حسرت دیروز

اتلاف امروز

ترس از فردا

بعضی وقتا باید مثه من تنها باشی..!

بعضی وقتا باید مثه من تنها باشی..!

تنهای تنها... ↭

هی آهنگ گوش بدی♬

فکر کنی... همه چیو بریزی تو خودت ↭

تا مرز انفجار بری! ↷

اونوقت در اتاقو باز کنی... ↭

با همون لبخند همیشگی ✓