وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

خودت که نمی دانی

خودت که نمی دانی
اما
به صبح می مانی !
نگاهت
لبخندت
یا همین صبح بخیر گفتنت،
گرما و روشنی ست
که سر مست می کند مرا از عشق
بتاب بر من
آفتاب من !

هزاران خوبی برای امروزتون

هزاران خوبی برای امروزتون

و هزاران عشق

نثار شما ...

اردیبهشت تمام می شود...

اردیبهشت
تمام می شود...
و روسیاهی می ماند
به پیاده رو هایی
که بی تو
قدم زدم ..!

بگذرم گر از سر پیمــــان

بگذرم گر از سر پیمــــان
میکُشد این غم دگر بارم

مینشینم شـــاید او آید
عاقبت روزی به دیدارم


#فروغ_فرخزاد

تقصیر دلم چیست..

تقصیر دلم چیست..
اگر روی تو زیباست حاجت به بیان نیست...
که از روی تو پیداست من تشنه ی یک لحظه
تماشای تو هستم افسوس که یک لحظه
تماشای تو رویاست..

خنده هایت را،

خنده هایت را،
بگذار در آغوش صبح!
وقتی تمام هوا،
از عطر نفست، پر می شود...

زندگیتان را خالى از آدمهاى نصفه و نیمه کنید!

زندگیتان را خالى از آدمهاى نصفه و نیمه کنید!
یک نفر باید باشد❤️
کامل
ناب
همیشه

#علی_قاضی_نظام

بهار چیز کمی نیست!

بهار چیز کمی نیست!
اردیبهشت‌اش
می‌تواند هرلحظه از بهار اتفاق بیفتد
می‌تواند سبز شود
و ریشه بدواند

حالا در این میان
به رسمِ ماندن ..
بنفشه‌ها هم گل می‌دهند
هم‌چنان سبز
هم‌چنان اردیبهشت..

#مریم_قهرمانلو

انسان ها شبیه "عطرها" هستند

انسان ها شبیه "عطرها" هستند
بعضی ها "مشمامت" را می آزارند
بعضی ها فقط "سرگیجه" می آورند
بعضی ها فقط "جلد" زیبایی دارند
اما....
بعضی ها کم هستند ولی "ماندگاریشون" زیاده
اینها خیلی "باارزشند" و
هرجا که باشند با "عطرشان" همه را جذب میکنند
وانسان حاضر است به هر "قیمتی" آن را داشته باشد...

ای زندگی تن و توانم همه تو

ای زندگی تن و توانم همه تو
جانی و دلی ای دل و جانم همه تو

تو هستی من شدی از آنی همه من
من نیست شدم در تو از آنم همه تو

#مولانا

در کنارم خاطراتت هست

در کنارم
خاطراتت هست
عکست هست
فکرت ، خیالت
همگی هستند
و تیک تاک این ساعت لعنتی
مهیا کرده است
تمام چیزهای مورد نیاز
" بی خوابی " امشب را ...

سیاه سفید

" سیاه سفید " دوستت خواهم داشت
تمام چیزها قدیمیش خوب است
از آدمهایش بگیر تا " عشقشان " ... !

وقتی میـگویم

وقتی میـگویم
" تـو "
یعنی تمـامِ مَـن !

ایـن کلمه ی دو حرفی
همه ی زندگی من است ....

یادت بماند!

یادت بماند!
تو
یادگار روزهایی هستی
که نه فراموش می شوند نه تکرار

بی تو بودن، بی تو زندگی کردن

بی تو بودن، بی تو زندگی کردن

به تو فکر نکردن، تو رو دوست نداشتن

تو رو نخواستن سخت که هیچی، غیرممکنه

همیشه باش عشقم

هم توی قلبم، هم توی زندگیم

این تمام چیزیه که با دل و جون میخوام❤

ساعت را متوقف کرده ام

ساعت را

متوقف کرده ام

بی تو بودن که

شمارش نمی خواهد .

همیشه یه نفر هست که شنیدن صداش، مثل گوش دادن

همیشه یه نفر هست که شنیدن صداش، مثل گوش دادن
به یه آهنگ، می‌تونه آرومت کنه...
شاید هیچوقت نفهمه چقدر دوستش داری،
شاید هیچوقت نفهمی چقدر دوستش داری...
اما هیچکدوم از این "هیچوقتها" مهم نیست...
مهم اینه که یه نفر باشه تا بهش بگی؛
«از اینجایی‌ که الان هستم، آخرتری وجود نداره.
حرف بزن باهام، می‌خوام به زندگی برگردم»

جانـــم ز فــراق

جانـــم ز فــراق
بــی قــرارســت ... !

" سعدی "

چشمانَت آرامش محض است...

چشمانَت آرامش محض است...
به مَن بِنگَر.....
که من در آنجا زندگـی میکنَم...

تنها ز تــــــــــــو دردی مــــــــاند


تنها ز تــــــــــــو دردی مــــــــاند
ای مـــــــــــونس جان با مــــــــن

خواهـــــــــــــم که نخواهم هیــــــچ
با درد تـــــــــــو، درمــــــــــــان را

تا رفــــــــــت ز کف، جانــــــــــان
دشمــــــــــــن شده ام با جــــــــــان

بـــــــــــــــــیدل چه کنــــــــد دل را
عاشــــــــــــق چه کند جـــــــان را