وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«بسم الله الرحمن الرحیم»

خداوندا
کمکم کن تا شکرگزاری را همچون مرهمی در مسیر تحول روزانه زندگی ام به کار برم.
گاهی بهترین طریقه ابراز قدردانی لذت بردن از موهبت ها و
شادمانی هائی است که به ما عطا شده است.

زیباترین سلام دنیا
طلوع خورشید است
آن را بدون غروبش تقدیمتان می کنم
برایتان قلبی
خالی از بغض و کدورت
چشمی بینا
ذهنی آگاه و روشن
لحظاتی ناب آرزومندم.

« روزتون بخیر و شادی ان شاءالله»

چه دعایی کنمت بهتر از این


چه دعایی کنمت بهتر از این
خنده ات از ته دل,
گریه ات از سر شوق,
روزگارت همه شاد,
سفره ات رنگارنگ,
و تنی سالم وشاد
که بخندی همه عمر...

همیشه پر از مهربانی میمانم

همیشه
پر از مهربانی میمانم
حتی اگر هیچکس
قدر مهربانیم را نداند
این ذات و سرشت من است
من خدایی دارم
که به جای همه برایم جبران میکند
امروزتون بینظیر..

و عشق تجربه زیبایی‌ ست

و عشق
تجربه زیبایی‌ ست
که می‌خواهم
هر روز تکرار شود
به شرط آنکه
باز من عاشقِ_تو شوم

نمیدانم تو را در کدامین

نمیدانم
تو را در کدامین کوچه پس کوچه ی تاریک ذهنم گم کرده ام
که هر چه میگردم نیستی!

آمدن خوب است

آمدن خوب است
اما هیچ چیز در خوبے بـہ پایِ ماندن نمے رسد ..
مگر آدم از زندگے چـہ مے خواهد؟ جـز آمدنے ڪـہ بوے ماندن بدهد ...