وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

وبلاگ شاهین

بهترین وبلاگ شاهین

این چندمین

این چندمین
شب است ڪـہ بیدار ماندہ ام ؛
آنگونـہ ام ڪـہ خواب ، قبولم نمیڪند ...

دستان تو نقاشان ماهرند

دستان تو
نقاشان ماهرند
طرحی کشیده‌اند در من
مختصر به نام عشق

کلمات معنی تازه ای می یابند

کلمات معنی تازه ای می یابند
وقتی کنـار توام ...
مثلا آرام جان یعنی تـو .

وقتی توآرزوی من شدی......


وقتی توآرزوی من شدی......
فهمیدم....

بعضی ارزوها دورند...!

خیلی دور....بااین حال....
اگرهنوزهم تورا ارزو میکنم....!

شاید آرزویی زیباتر ازتو را سراغ ندارم....!

هر چه میخواهی آرزو کن


هر چه میخواهی آرزو کن
هر جا که میخواهی برو
هر آنچه که میخواهی باش
چون فقط یک بار زندگی میکنی
و فقط یک شانس داری
برای آنچه می خواهی ...

بە یاد مرتضی پاشایی

بە یاد مرتضی پاشایی
یکی بود که یه روزی منو دوست داشت حالا رفته
یکی نبود بدونه بی خبر اون کجا رفته
همه ی قصه این بود چقد آسون چقد زود
یکی قلبت رو برده سرمون چی آورده
از دست تو دلگیرم از قصه ی تو سیرم
دیوونه شدم بی خونه شدم از دست تو میمیرم
این قصه ی ما دوتاست میبینی چقد کوتاست
تقصیره توهه اشک تو چشام دیوونه ی بی احساس
یکی بود که از امروز شده عکس تو اتاقم
یکی نبود بدونه نمیاد دیگه سراغم
چقد این قصه تلخه بخدا اشتباهه
تو چی کار کردی با این دلی که بی گناهه
از دست تو دلگیرم از قصه ی تو سیرم
دیوونه شدم بی خونه شدم از دست تو میمیرم
این قصه ی ما دوتاست مییبینی چقد کوتاست
تقصیره توهه اشک تو چشام دیوونه ی بی احساس

از دست تو دلگیرم...........

چشمی که دائم عیب های دیگران رو ببینه،

چشمی که دائم عیب های دیگران رو ببینه، اون عیب رو به ذهن منتقل می کنه و ذهنی که دائما با عیب های دیگران درگیره، آرامش نداره، درونش متلاطم و آشفته است..
در عوض چشمی که یاد گرفته همیشه زیبایی ها رو ببینه، اول از همه خودش آرامش پیدا می کنه. چون چشم زیبابین عیب های دیگران رو نمی بینه و دنیای درونش دنیای قشنگی هاست..